Logo Background RSS

Advertisement

Pentru prima data Pro copiaza la greu de la Intact :))

  • Written by Gusti | 23 Comments23 Comments Comments
    Last Updated: March 13th, 2008

    badea.jpgFiti atenti aici. Citeva coincidente. Intimplatoare. Inovatoare. Fara remuscare. Din
    decembrie incoace, copierea noastra le place.

    1. Gazeta si-a schimbat site-ul, preluind modelul Marca. Prosport ce face? Arunca la gunoi incercarile firmei de design de a
    cosmetiza vechea imagine a siteului (apropo, erau interesante, fara gluma de data asta) si in termen de o luna
    CLONEAZA efectiv GSP.

    2. De doi ani, Gazeta avea contract cu o firma din Italia care furniza statistica
    tehnica a meciurilor din Liga 1, pe care Andrei Vochin le analiza in ziar. Prosport numara
    cornerele cu pixul pe hirtie. Le-a placut atit de mult insa ce face Vochin, incit, in urma cu o
    saptamina, Prosport a semnat contract exact cu aceeasi firma :) ))). Bravo, inovatorilor!

    3. Gazeta foloseste de un an in unele texte emoticoane cu zimbete sau incruntari, pentru
    a marca starea. Ups! Unde credeti ca le regasim de vreo luna? In ce ziar? Al carei companii?
    Ati ghicit: PRO (sport).

    4. Mai ieri, au luat (copy) subiectul exclusiv al GSP si l-au pus (paste) pe sport.ro. Pe
    cuvint, daca ne cereati, va dadeam si pozele.

    5. De o saptamina au xeroxat pina si spoturile publicitare. “Bai, ia sa vedem, ma, noi, ce
    spoturi au astia de la Gazeta? Aaaa. Aaaa. Aaaa. Aaaaaa, de continut? Si noi nu le facem
    asa? Nuuu? De miine sa le facem ca ei. Ce, sintem mai fraieri?”.

    6. Le-a mai placut la Gazeta si deschiderea catre blogosfera: au inceput sa coopteze si ei
    oameni pentru a scrie in paginile ziarului.

    7. In scurt timp vor iesi pe piata cu un concurs. Cum credeti ca se va numi daca al Gazetei din toamna a fost EuroGol? Al inovatorilor din Pro…. EuroDerby!!! Uraaaaa!!!

    8. Ar mai fi multe de spus, dar si de copiat :) )).

    Si uite cum trustul inovator Pro a ajuns sa copieze la greu Intactul.

    Fiti cu ochii pe noi (vezi poza)!

23 Comments

  1. #1
    birkof
    March 13th, 2008 at 10:45 am

    Oare or fi singurii plagiatori?

    Post ReplyPost Reply
  2. #2
    nuan?…Â?ele furtului ?‚» zoso's blog
    March 13th, 2008 at 11:05 am

    [...] De aici. Tags: dot ro, furt, gsp, idiocracy, intact, mediapro [...]

    Post ReplyPost Reply
  3. #3
    nuan?…Â?ele furtului ?‚» zoso's blog
    March 13th, 2008 at 11:05 am

    [...] De aici. Tags: dot ro, furt, gsp, idiocracy, intact, mediapro [...]

    Post ReplyPost Reply
  4. #4
    Gusti
    March 13th, 2008 at 11:26 am

    zoso pricepe intotdeauna doar ce vrea. si in functie de interese. prietenii stiu de ce.

    Post ReplyPost Reply
  5. #5
    lucasartz
    March 13th, 2008 at 12:40 pm

    Gusti, esti amuzant. Hai sa-ti fac si eu o enumarare:

    - ProSport a facut concurs cu tichete pe vremea cand gazeta le considera o smecherie ieftina de a cumpara cititorii. de atunci nu s-a mai oprit din tichete inclusiv eurogol… euroderby e o marca a prosport de pe vremea cand gazeta considera acest concursuri aproape ilegale :)
    - ProSport a facut emisiuni de prezentare a subiectelor la sport.ro, imediat ele au aparut identice, doar sigla schimbata, la realitatea, kanal d, etc :)
    - ProSport a facut suplimente in prima etapa din 2008 la meciuri, gazeta in etapa a doua

    Ma opresc cu enumaratul doar pentru ca mi-e mie jena de ipocrizia unora…

    Mult succes la dat bani in ziar, chiar va pricepeti la asta :)

    Lucian L

    Post ReplyPost Reply
  6. #6
    Gusti
    March 13th, 2008 at 1:02 pm

    Lucian, multumesc pentru mesaj. Nu sint ironic. Si bravo tie pentru ca ti-ai sustinut punctele de vedere intotdeauna fara a te ascunde dupa nicku-ri fantoma.

    Post ReplyPost Reply
  7. #7
    Vesnica recunostinta lui Augustin Roman!
    March 13th, 2008 at 1:18 pm

    [...] Sa fie intr-un ceas bun si la cat mai multe inventii! [...]

    Post ReplyPost Reply
  8. #8
    vremea lustratiei a trecut « [media_details]
    March 13th, 2008 at 1:34 pm

    [...] alta problema diferita de cea de mai sus o reprezinta inovatia. nu cred ca vre-o companie, produs sau agentie poate detine monopolul ei ci ca cine se misca mai cu [...]

    Post ReplyPost Reply
  9. #9
    Andrei
    March 13th, 2008 at 2:23 pm

    1. deci gsp preia cms-ul de la marca, la o luna dupa prosport preia si el cms-ul de la marca (mie mi se parea mai bun si mai bine structurat cms-ul celalat) si asta inseamna ca prosport copie gsp? nu ca amandoua site-uri sunt penibile deoarece copie marca?
    2. daca a semnat gsp cu firma aia, nu mai are voie nimeni sa semneze? aveati contract de exclusivitate? normal ca au vazut la voi ca merge treaba si le-a placut, dar acum vroiati sa va ceara voie sa semneze si ei?
    3. intr-adevar, o inovatie epocala, emoticoane in texte. cine s-ar fi gandit la asta?
    4. ai dreptate.
    5. nu ma intereseaza.
    6. din nou, daca gsp face ceva, atunci nimeni altcineva nu poate sa mai faca asta? are gsp patent pe cooptat oameni din blogosfera?
    7. si gsp si prosport sunt penibile cu concursurile. e doar o modalitate de a mai cersi niste cititori de libertatea
    8. si gsp si prosport sunt 2 ziare de sport slabe si tabloide decente. pro sport parca e mai de sport un pic decat gsp si de aceea poate ii respect mai mult. site-urile sunt la fel de slabe, gsp.ro era jumatate soft porn acum cateva luni si nici prosport nu e prea breaz. daca e sa copiati ceva, macar puneti mana pe un l’equipe sau o gazetta dello sport sa vedeti cum arata un ziar de sport si nu mai incercati sa copiati the sun sau libertatea.

    Post ReplyPost Reply
  10. #10
    Gusti
    March 13th, 2008 at 4:08 pm

    Andrei, bine ai venit pe blogul meu. AM sa incerc sa-ti raspund prin argumente.

    1. Eu mi-am asumat asemanarea cu Marca. In plus, stiu ca prosport pornise la schimbarea siteului structura celui de pe http://www.old.prosport.ro, dar s-au razgindit si au preferat o structura clona a GSP (marca). Nu stiu care au fost motivele lor, dar eu n-as fi mers pe linia asta

    2-3. exact asta e si tema articolului. ei ce vad la noi, fac si ei. am semnat noi cu firma panini, au semnat si ei dupa un an, cind au trecut la pro. am pus noi emoticoane, au pus si ei…

    4. dap, si eu am ramas uimit la faza asta.

    5 – idem 2-3
    6 – nu asta am vrut sa zic, doar am adaugat in lista de “copiere” :)
    7. este un instrument de marketing.
    8. e parerea ta si o respect, chiar daca nu-s de acord.

    Multumesc inca o data pentru mesaj si pentru tonul sau civilizat si argumentat! Te mai astept pe blog

    Post ReplyPost Reply
  11. #11
    Ovidiuss23
    March 13th, 2008 at 11:02 pm

    Primul meu coment pe blog :D

    Nu mai are rost sa amintesc de asemanarea cu Marca, au amintit, analizat si au reanalizat multi inaintea mea…In ceea ce priveste lupta cu Prosportul pentru suprematie, cred ca dupa aparitia noului Prosport, Gsp-ul are numai de castigat.Dc?..Momentan parerea mea este ca Gsp-ul este net superior in ceea ce priveste editia online, iar prin realizarea unui site asemanator Prosportul a facut o mare greseala.

    La punctul 4 este un subiect destul de interesant si complex…Problema Copy/Paste…Zilele trecute a aparut un articol pe Gsp copiat din Marca(mai multe la Beleaua), fara sursa???…problema mare, parerea mea e ca pe Gsp apar stiri, articole care nu au autori..

    *Cam atat pentru primul coment!:D

    Nu in ultimul rand felicitari pentru ceea ce faci si mult succes in continuare!

    PS: Cu Mysport se mai aude ceva?

    Post ReplyPost Reply
  12. #12
    MarianManescu
    March 13th, 2008 at 11:24 pm

    1 De ce preferi sa spui pur si simplu ca ei cloneaza site-ul GSP. De ce nu poti spune ca la randul lor, au copiat si ei designul Marca.
    2 Care e problema daca au semnat cu Panini Digital. Nu e voie sa aiba acces la niste statistici de o calitate foarte buna. Cititorii romani consuma din plin acele statistici, indiferent daca ele apar in ProSport sau daca sunt comentate de D-l Vochin. E vorba doar despre standarde.
    3 Acelasi punct de vedere ca si Andrei
    4 Nu cunosc situatia, deci nu imi pot pronunta parerea
    5 Nu cunosc situatia
    6 E normal sa adopte textele de tip blog. Blogosfera e in sinea sa o deschidere inovatoare a lumii virtuale, si nu numai.
    7 Semnele voastre de disperare! Cititorii se mai si cumpara.
    8 Cred ca aveti o mare problema. Simtiti cum nu mai sunteti stapani pe situatie. Aveti in sfarsit un concurent adevarat, iar de acum va fi cu adevarat un duel. Atat Concurenta va sufla in ceafa si realizati ca cei de la Pro au inceput sa recupereze terenul cu rapiditate. Si nu este prima iesire a voastra in care dati aceasta senzatie.
    Citesc de cativa ani ambele ziare. Intradevar, in ultimii doi ani GSP a fost cu adevarat lidera, mai ales pe print. Atat la calitate, cat si la cantitate. Insa dupa relansare, ProSport e un ziar cel putin la fel de bine structurat ca si Gazeta.

    Risc sa te enervez si imi atrag antipatia ta (pe care oricum am “castigat-o” inca de cand postam pe mysport), spunand ca **** prin exemplificarea acestor ” coincidente ”

    Gusti: ti-am banat doua cuvinte. Vreau ca pe acest site sa nu existe insulte, ci doar argumente. La al doilea post de acest fel vei avea contul suspendat. Multumesc.

    Post ReplyPost Reply
  13. [...] Gusti publica un post in care acuza direct concurenta: “Pentru prima data Prosport copiaza la greu de la Intact” [...]

    Post ReplyPost Reply
  14. #14
    Gusti
    March 14th, 2008 at 7:49 am

    Marian. Postul semnala o premiera. trustul Pro, declarat trust inovativ, copiaza de la trustul Intact.

    la punctul 8 te inseli: NU AVEM NICI O PROBLEMA. diferenta dintre Gazeta si prosport a crescut la toate capitolele!

    citeste si atentionarea mea scrisa la postul tau. imi pare rau, una este sa explici cu argumentele tale, alta sa insulti.

    Post ReplyPost Reply
  15. #15
    Gusti
    March 14th, 2008 at 7:56 am

    Ovidius23: Postul meu semnala o premiera. trustul Pro, declarat trust inovativ, copiaza de la trustul Intact.

    la punctul tau 4 ai dreptate. am citit si eu la alex

    multumesc

    ufff, cu mysportul cer pentru a mia oara rabdare … construim o echipa de dezvoltare in al carei plan este si el

    Post ReplyPost Reply
  16. #16
    MarianManescu
    March 14th, 2008 at 1:01 pm

    Ma rog, insultele au fost vazute doar de tine. E ultima data cand mai scriu vreun comment pe acest blog. Spor la cenzurat “insulte”.

    Post ReplyPost Reply
  17. #17
    smy
    March 14th, 2008 at 1:04 pm

    Ok. Ve-ti spune ca il periez pe Gusti dar nu e asa. Aduc doar argumente teoretice. Inainte as dori sa mentionez ca sunt student la economie internationala la Milano.
    La tema furnizor de statistici, as pune o intrebare: De ce au semnat tocmai cu Panini ? Sunt foarte multe firme care ofera statistici, de ex. AC Nielsen, dar de ce au ales tocmai Panini. Asta nu inseamna ca nu au voie sa aleaga. Nu. Doar ca GSP semnase un contract cu Panini tocmai cu juma de an inainte.
    La partea cu banii in ziar: Oameni buni uitati-va in jurul vostru. ASTA VOR MAJORITATEA OAMENILOR DIN ROMANIA. CASTIG USOR FARA EFORT. OARE DE CE NE IMPRESIONEAZA ASA DE TARE TELENOVELEDE GEN COSTEL BUSUIOC?
    Gsp face parte dintr-un trust care vrea sa faca bani. Asta e telul oricarei companii. Sa creasca averea actionarilor. Cum poate face bani un ziar? Din publicitate si vanzari. Publicitatea este direct proportionala cu vanzarile, deci tot la vanzari se reduce toata chestiunea. Ori daca majoritatea oamenilor asta vor de la un ziar ca sa-l cumpere de ce sa nu le dai asta? Chiar crede-ti ca majoritatea suporterilor de pe stadion vor sa vada de ce l-a schimbat Lacatus pe Radoi cu Plesan sau alte dimensiuni tactice pe care poate nu le inteleg?
    Si o sugestie pt Gusti: De ce nu publici ultimele reultate ale BRAT? De ce nu publici studiile GFK? Asa poate iti vei sustine punctele de vedere…

    Post ReplyPost Reply
  18. #18
    Gusti
    March 14th, 2008 at 5:05 pm

    Marian, multumesc, poate este mai bine asa.

    Post ReplyPost Reply
  19. #19
    Gusti
    March 14th, 2008 at 5:13 pm

    Smy. Multumesc pentru mesaj. Nu am ce sa public din BRAT. Prosport nu si-a declarat cifrele, desi trebuia sa faca lucrul acesta pina la finele lui februarie. Si sintem in 14 martie!

    De ce? Pentru ca au cifre proaste fata de cele ale Gazetei si inca, dupa cum se vede, isi mai negociaza bugetele de publicitate sub presiunea Pro TV.

    Post ReplyPost Reply
  20. #20
    smy
    March 14th, 2008 at 9:16 pm

    Gusti,

    E offtopic, da merge foarte greu transmisia online a meciurilor… Mergea mult mai bine in toamna pe situl ligaonline. Azi la bistrita-dinamo nu am vazut decat maxim 20 de min din tot meciul. Nu ai niste ponturi.. ce browser sa folosesc. Sau de ce merge asha de greu?

    Post ReplyPost Reply
  21. #21
    Gusti
    March 14th, 2008 at 10:15 pm

    este aceeasi platforma ca anul trecut. netbridge avea atunci partener prosport, acum gsp. fata de anul trecut, acum traficul este foarte mare, mai mult decit dublu. gsp a mai adaugat 3 servere vechii platforme plus banda f mare, dar mai sint probleme in balansarea pe servere … din pacate … incercam sa le rezolvam si sint sperante ca va fi ok

    Post ReplyPost Reply
  22. [...] Nu m?„?’ a?…?¸teptam la tine, Cristi, s?„?’ faci a?…?¸a ceva. Ce at??®ta mare chestie c?„?’ nu te-au semnat? S??®nt chestii mai nasoale, Ok? Uite aici la ce m?„?’ refer! [...]

    Post ReplyPost Reply
  23. #23
    adrian
    June 19th, 2008 at 9:43 am

    esti un pupincurist!
    si la prima idee, spui ca gsp a “preluat” modelul marca. c..acat au copiat tot, exact cum e acolo. mai bine stati in banca voastra de r@tati.

    si ce e cu reclamele din cauza carora se blocheaza tot calculatorul cand intri pe gsp?

    esti un mancator de r.ahat

    Post ReplyPost Reply

Leave a Comment

Bucataras.ro

bucataras

RSS Bucataras.RO

RSS Sectorulsase.ro

Generatia “Mingea de 35″

mingeade351

 

March 2010
M T W T F S S
« Sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Advertisement

Curiozitate

Imobiliare

Publicitate online

Search