Gusti Roman

New Media Manager

Augustin Roman

15 Ianuarie 2013, 17:23 • Vezi toate opiniile lui Augustin Roman

Obiectiv indeplinit! 1 milion de unici promis, 1,3 milioane atinsi pe XFactor.a1.ro!

Povestea incepe prin luna mai. Si incepe ireal pentru mine. "Si o sa faceti update in timp real ca aia de la ... ?". "Si o sa se vada si pe telefon, tableta, ca la aia de la ...?", "Si ne puteti livra video in timp real ca aia de la ...?". Mai, sa fie! De ce dracu' primesc aceasta gramada de intrebari? Raspunsul este banal de simplu. Da! Da! Da! Doar ca trebuie sa-l rostesc cu convingere. Ochii neincrezatori din fata mea imi cer acest lucru. Sa fiu ferm. Si totusi, cum naiba de s-a ajuns in situatia asta? Sa discuti despre lucruri banale, de la sine intelese, intr-o asa mare de incertitudine ...

"Bine, da' anul asta vrem 1 milion de unici, il faceti?". Zic al 4-lea "Da!" sigur si totusi neincrederea nu dispare. Sta cuibarita in sufletul partenerului de dialog. Si frige!

Am trecut prin multe momente in care a trebuit sa facem din rahat bici, dar acum nu mai era cazul. In dreapta mea, la vreo 3 scaune distanta, un alt om traia aceleasi sentimente. El avea sa sufere mai mult in aceasta perioada. Dar asta parca l-a indirjit si l-a facut sa creeze un show nebunesc, spectaculos. Claudiu Oprea, producatorul. Despre el voi vorbi altadata insa. Intre noi, fetele de la sales. Apasate si ele de o mostenire stranie, dar ferme si bataioase!

Din acea seara am pus pe tabla desfasurarea de forte. Totul programat la secunda, gandit pentru succes. Aceasta este inceputul unei povesti care s-a scris cu stropi din sudoarea muncii: www.xfactor.a1.ro.

S-a desenat un site simplu, usor de navigat, cu doua componente: editoriala + comunitate. S-au tesut povestile, personajele, toate impinse catre cititori: online, mobile, tablete, platforma Orange World. Text, foto, video! In timp real! Wtf,  nici nu s-ar fi pus problema altfel!

Pe 30 mai s-a postat prima stire. Au urmat altele ... vreo  738 in total. Si vor continua! Pina sa fie difuzat pe post fiecare episod, Catalin, Mara, Ayanna si Alina il vedeau de 2-3 ori. Isi imparteau personajele, le scriau momentele, le aveau in grija ca pe propriii copii. In timpul transmisiei TV doar se incarcau momentele video si se apasa simplu pe "send".  Send catre cititori, send catre parteneri cu semnalul ca la Antena TV Group s-au schimbat lucrurile pe digital!

Da, ne putem compara cu orice jucator important din onlineul romanesc, atit ca forta de continut, cat si ca dezvoltare (echipa condusa de Robert Popescu este una premium!).

Finalul a fost fericit! Si bonusat :). Cu 30% in plus fata de cat am promis!

Multumesc prin aceste randuri tuturor celor implicati alaturi de noi: marketingul Cristinei Jura, PR-ul Cristinei Severin si, nu in ultimul rand, nebuniei frumoase a Ortansei Ichim!