Augustin Roman
9 Aprilie 2013, 12:01 • Vezi toate opiniile lui Augustin Roman
Un an de Digital Antena TV Group. Un proiect interesant si mare a ajuns pe ultima suta de metri ...
La inceputul lui aprilie, Digital Antena TV Group, divizia online a Antenelor, a bifat un an de existenta :)
A fost un an greu, o imbinare intre reusite, momente dificile, bucurii si nervi intinsi la maximum. Sint lucruri pe care daca le adunam dau cu plus, altele cu minus, dar per ansamblu s-au miscat inainte.
Siteurile Antena TV Group sint produse 100% in-house, sint curate ca si continut, nu ne incadram printre cei ale caror titluri anunta zilnic "omenire socata", iar cititorii nostri nu ramin "prosti" de mai multe ori pe zi daca dau clickuri. Am incercat sa construim sanatos, cu componenta de spectaculos tinuta in limitele jurnalismului.
Portofoliul:
www.observator.tv - news - un site un pic mai altfel ca navigare, un loc in care te poti informa rapid si in care gasesti doar informatie pura. Este pus pe un CMS marca Digital Antena TV Group
www.a1.ro - divertisment - daca tinem cont ca la inceputul lui 2012 se cumpara destul trafic din google pentru cifre mai bune, acum sta pe picioarele sale, are numar de unici decent si mai are continut dedicat in proportie de 90% vedetelor si produselor marca Antena 1
www.euforia.tv - lifestyle feminin - acest site nu avusese in existenta lui un trafic format din 6 cifre. I s-a atasat o platforma de comunitate, o echipa dedicata editoriala si a atins in martie aproape 400.000 de unici.
www.antena2.ro - divertisment - isi traieste si el acum zilele de glorie ca trafic si sta cuminte la rind pentru o dezvoltare, caci, desi a fost schimbat cu un an in urma, este destul de modest ca structura si functionare.
www.gsptv.ro - inca se aseaza, ca si televiziunea
www.antena3.ro - news - a fost preluat de noi in februarie 2013 ca proiect de dezvoltare, continutul fiind coordonat, cum este si normal, de redactia Antenei 3. Asteapta zilele acestea sa imbrace hainele noi, desenate de noi si implementate de partenerii nostri Netvibes.
Un alt punct bun este cristalizarea unei echipe de sales online cu experienta, iar din acest an ea joaca alaturi de Sales TV, departamentul condus de Radu Tanasescu si Cristi Mucichescu. Din punctul de vedere al veniturilor, situatia este mult mai buna daca o raportam la ceea ce au inregistrat siteurile Antenelor in ultimii ani, iar acest lucru conteaza.
Planurile pe 2013 au citeva repere de luat in seama si cuprind siteuri de continut, dar si de servicii. Chiar in aceste zile se munceste intens la un proiect care a ajuns pe ultima suta de metri, un proiect care poarta amprenta echipei de dezvoltare a Digital Antena TV Group condusa de Robert Popescu. Inca nu pot dezvalui despre ce este vorba, dar cu siguranta se va vorbi despre el!
Ca o concluzie, nu jucam inca pe un teren orientat catre digital, dar ne miscam pe directia buna. Cu rabdare, sustinere si munca putem culege roadele a ceea ce implementam acum intr-un timp nu foarte indepartat.